07 81 61 500f: 07 81 61 550 info@zd-sevnica.si
Več »
Zdravstveni dom Sevnica je javni zavod, ki izvaja storitve zdravstvenega varstva in vzgoji pomembne preventivne zdravstvene dejavnosti.
Na spletnih straneh so zbrani podatki o delu in dejavnostih Zdravstvenega doma, vabljeni pa ste tudi z vašimi predlogi, da še izboljšamo nivo naših storitev.
Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo zelo veseli vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali. Postopek v zvezi s pritožbami pacientov ureja Zakon o pacientovih pravicah (ZPacP) (UR.L.RS, št. 15/2008 z dne 11.2.2008), Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o pacientovih pravicah (ZPacP-A) (UR.L.RS, št. 55/2017 z dne 6.10.2017) in Pravilnik o sistemu varstva pacientovih pravic v ZD Sevnica (30.06.2009) .
Pristojna oseba za prvo obravnavo morebitne kršitve pacientovih pravic je Vladimira Tomšič, direktorica ZD Sevnica.
Zahtevo za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic lahko posredujete:
Vsebovati mora:
Za enostavnejšo vložitev pisne zahteve lahko uporabite obrazec za pritožbo
59. člen ZPacP
1) Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve.
2) Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi.
3) Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih odstavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.