Get Adobe Flash player
Društva

Ambulanta za nujno medicinsko pomoč


Vodja: Dušan Senica, dr.med.

 

ZD Sevnica

Trg svobode 14

8290 Sevnica

 

Telefon: (07) 816 15 11                

Klic v sili: 112

 

E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

 

images/stories/nmp.jpg

 

 »Nujna medicinska pomoč (NMP) je izvajanje nujnih ukrepov zdravnika in njegove ekipe pri osebi, ki je zaradi bolezni ali poškodbe neposredno vitalno ogrožena oziroma pri kateri bi glede na bolezenske znake v kratkem času lahko prišlo do take ogroženosti.«

 

Nujna medicinska pomoč je organizirana 24 ur dnevno in se glede na zdravstveno stanje bolnika izvaja:

·         na terenu kot nujni obisk ekipe

·         v ambulanti nujne medicinske pomoči.

Nujna medicinska pomoč ni namenjena:

·         za zdravljenje stanj, ki niso nujna,

·         za predpisovanje zdravil, ki jih redno jemljete,

·         za izdajo napotnic za naročene preglede.

V zgoraj navedenih primerih se obrnite na osebnega zdravnika ali zdravnika, ki ga nadomešča. Osebni zdravnik vas najbolje pozna, ima vpogled v vašo zdravstveno dokumentacijo in pristojnosti, da vas zdravi in usmerja pri zdravljenju.

 

112 deluje vsak dan 24 ur/dan.

Številka je dosegljiva s kateregakoli telefonskega aparata. Številki ni potrebno dodajati omrežne skupine.

 

Kdaj klicati 112:

Huda slabost : oseba nezavestna, zmedena, odsotna ali se ne da zbudit

Prometna nesreča, poškodba doma, poškodba pri delu, v hribih in vodi...

Bolečina v prsih s težkim dihanjem in potenjem

Težave z dihanjem

Sveže poškodbe in krvavitve

Bledost ter hladen pot, ki traja dlje časa

Eksplozije

Vsaka situacija kjer smatrate, da gre za vitalno ogroženost.

 

Kako klicati

Storitev 112 se aktivira ob klicu brez omrežne skupine s katerega koli telefonskega aparata:

- stacionarnega telefona

- telefonske govorilnice

- prenosnega telefona GSM

Klic je brezplačen.

Ko izberete 1-1-2 se avtomatsko oglasi regijski center,ki je določen za vaše območje.

 

POZOR !!

Na 112 lahko prispe več telefonskih klicev hkrati katerih ni možno istočasno obravnavati. Telefonska centrala pove, da so dispečerji zasedeni. KLICA NE SMETE PREKINITI !!

 

Kdo se oglasi

Oglasi se operater , ki klic preveže v zdravstveni dom, kjer dobite na zvezo zdravstvenega delavca ki je dodatno usposobljen za pravilno ukrepanje. S pomočjo strateško usmerjenih vprašanj bo vodil pogovor, da bo prišel v najkrajšem času do najbolj optimalne odločitve za ustrezno pomoč vašega problema.

 

Potrebne informacije ki jih potrebujemo

Nepogrešljive informacije za pravilni tok intervencije so:

TELEFONSKA ŠTEVILKA od kjer kličete. Potrebna je v primeru,da pade linija ali ,če pride do potrebe po dodatnih informacijah

KRAJ DOGODKA :

ulica

hišna številka

kraj

nadstropje

POSEBNOSTI:

če je potrebno zvoniti na drug priimek

bližino večjih znanih lokacij (razne tovarne, športni parki,cerkve.....za lažjo orientacijo)

navodila za hitrejši dostop, če so posebnosti

 

KAJ SE JE ZGODILO / ZAKAJ POTREBUJETE NAŠO POMOČ

V PRIMERU NESREČE - ŠTEVILO POŠKODOVANIH OZIROMA UDELEŽENIH OSEB

STANJE BOLNIKA/POŠKODOVANCA (ali je oseba pri zavesti, ali diha, prisotne poškodbe........)

 

POZOR !!!

Zelo je pomembno,da ostanete zbrani in mirni ter, da odgovarjate na zastavljena vprašanja.

Le tako, se lahko poda ustrezne informacije v najkrajšem možnem času ter pripomore k hitrejšemu izvozu ustrezne ekipe.

V določenih primerih bo zdravstveni delavec klic prevezal še k zdravniku.

 

 

 

Zadnjič posodobljeno (Ponedeljek, 19 Maj 2014 10:59)